Nu drar vi igång auktionen!

Vi tänkte dra igång med aktionen nu och det är viktigt att du följer instruktionerna nedan när du lägger bud!


1) Du lägger bud genom att kommentera inlägget med den klännignen du vill ha
2) Glöm inte att skriva för och efternamn, samt MAILADRESS så vi kan kontakta dig.
3) Håll själv koll på om någon annan lägger bud på den klänningen du vill ha!
Aktionen avslutas 10 maj och kom ihåg, vi vet att det är många som har sina speciella favoriter!

Tyvärr kan inte alla testa kläderna, utan man får chansa lite! Men är det något mått man vill veta är det bara att fråga! Skulle det vara så att vi har en köpare som vi inte kan möta upp här i Uppsala, står köparen givetsvis för frakten.

För er som inte har besökt bloggen förut eller varit på modevisningen så har VI SYTT KLÄDERNA SJÄLVA, glöm inte att du är ensam om plaggen ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

kan man få prova klänningen man skulle vilja köpa?

2011-05-01 @ 20:54:55
Postat av: therese

nej tyvärr inte, alla kan inte få testa klänningarna

2011-05-01 @ 22:01:17
URL: http://theresegarderob.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tjejer!



Jag "råkade" hitta er blogg när jag surfade runt lite idag och tycker att ni har en sån fantastisk idé med att sy om gamla kläder! Jag tänker ofta så när jag tittar på mina gamla plagg som jag har tröttnat på, men jag kommer aldrig till skott. Är det något som ni ska fortsätta med? Tänk om ni kunde öppna en butik med omsydda kläder, det vore häftigt! Jag tycker iaf att det vore kul om ni fortsatte med projektet trots att det egentligen har tagit slut nu. Lycka till med auktionen!!

2011-05-05 @ 20:44:41
Postat av: Anna von Zweigbergk

Hej!



Jag måste bara säga att vilket sjukt bra grej ni fixat! Jag gick på Fyris förra året och anordnade också en modevisning som projektarbete men det här var ju snäppet grymmare just för ni fixat och sytt kläderna själva. Önskar jag hade gått och sett er visning! Så här kommer alltså lite positiv feedback, keep up the good work! Klänningarna är underbara och ser så himla fina och välgjorda ut. Lycka till i framtiden!!

2011-05-05 @ 22:33:52
URL: http://avz.forme.se
Postat av: Lisa

Jenny:



Det vore fantastiskt kul att fortsätta med liknande arbete och vi får se vad som händer i framtiden. Tack för positiv respons!



Anna:

Tack så mycket, kul att du gillade klänningarna! :)

2011-05-06 @ 00:04:31
URL: http://moderedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0