25 januari



Precis som Therese skrev i inlägget innan, så har vi jobbat med projektarbetet. Vi hoppas på rutin
nu att jobba varje tisdag iallfall!
I nuläget är det jätte mycket som ska fixas. Det är en himlans jobb att träffa modellerna hit och dit,
och än har vi inte lyckats få tag på alla. (Dock har vi bestämt vilka vi ska ha).
Imorgon ska jag träffa en modelll som jag lyckats få tag på! Emelia heter hon. Kul!

Har bollat runt en massa ideer med Therese idag också. Framför allt vill vi öppna upp hela modevisningen med en artist. Har hittat en tjej som sjunger jättebra, väntar på svar..
Sen han jag gå  ner till Stylisterna/Frisörerna idag och pratade lite om modevisningen. Det var jätteglada och tyckte att det skulle vara jättekul att hjälpa till!

Nu behöver vi hitta sponsorer tycker jag. Det ska tryckas informationsblad och liknande saker!
Mycket nu....

Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0