11 september



Hej alla glada!
Ni som känner oss har säkert hört talats om klädinsamlingen som pågår för fullt nu. Och om du som läser inte har en blekaste aning om vad jag pratar om just nu, kan jag säga att ifall du har någonting som ligger hemma och skräpar är vi väldigt tacksamma över att få det! Som sagt, så syr vi om gamla kläder till nya!

Under dessa dagar har mycket av min tid tillbringats till att ringa runt till nära och kära för att fråga om de har kläder. Och det är kul när ni kommer med kassar fulla med kläder!

Så om du har, kontakta mig, eller Therese!

Ps (så har jag köpt en snygg mapp till projektarbete, en pärm ska också köpas där skisser av kolellektionen kommer läggas upp! )

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0