Sammanfattning v.9

Den här veckan har jag hunnit med att göra mycket! Om du har läst bloggen så har jag bland annat gått till alla våra sponsorer och pratat lite om hur det har tänkt göra med goodiebagsen som vi ska få. Bland annat Bodyshop, lush, och face har jag pratat med. Har också hämtat ut goodiebagsen från T-shirtstore.

Har också mejlat till alla företag så jag kan få deras logga. Den behövs när vi ska trycka affischerna nästa vecka.

Har även ringt runt och försökt hitta en DJ. Det är verkligen assvårt och jag har ännu inte fått tag på någon som kan ställa upp.

Till sist har jag hunnit jobba med informationsbladet som också ska tryckas.

Arbetet har gått bra och modevisningen närmar sig. Fortfarande är det många plagg som ska sys och mycket att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0