14 mars

Här om dagen träffade jag Johanna för att fixa hennes klänningar. Den ena var bra (vilket var väntat) men den andra passade inte riktigt (vilket också var väntat). Så gjorde helt enkelt klar den första och den blev supergöllig. Den andra har jag börjat sprätta lite sömmar på och ska försöka få lite ordning på den idag. Så får helt enkelt boka in en till dejt med Johanna för att testa den.
Har snackat lite med Yasmine som är min "kontaktperson" i den ena av dansgrupperna som ska dansa. De har filmat när de dansar och jag ska träffa henne för att få DVDen med inspelningen på. Känns bra!
DJ är dock fortfarande ett prblem, men egentligen behöver vi bara någon som kan hålla i musiken, så vi slipper. Så vi fortsätter leta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0