SAMMANFATTNING v.4

Den här veckan har verkligen varit fartfylld och vi har hunnit med mycket! Känns bra, men vi har fortfarande hur mycket som helst att göra. Bra början iallfall.

Den har veckan har vi träffat två modeller, Erika och Emilia och mått har tagits på dem!
Vi har jobbat på projekttiden och bestämt vilka modeller som ska ha vilka kläder, samt bestämma några fler outfits som vi ska ha.
Jag har lyckats hitta en tjej som ska "öppna upp" hela modevisningen. Dock är allt inte klart när det gäller henne.
Vi har två dansgrupper som ska uppträda nu och en DJ har fixats! "lidell och rubertsson" heter det.

Jag har även mejlat massa företag ang sponsring, väntar på svar, och pratat med stylisternas lärare ang sminkning till modellerna på visningen.

Utöver detta har jag och Therese nästan bollat ideer med varandra varje dag ang projektarbetet. Pratat med lärare som kan coacha oss lite när det gäller marknadsföring och tagit råd.

Arbetet har gått bra, det är nu vi känner hur mycket som behövs göra egentligen. Men vi ska klara det här!
Nu ser vi fram emot nästa vecka. Då kommer en hel del tid spenderas framför symaskinen!




Kommentarer
Postat av: cheap burberry sunglasses

Jag har även mejlat massa företag ang sponsring, väntar på svar, och pratat med http://www.uksunglassonline.com/christian-dior-sunglasses-women.html

http://www.uksunglassonline.com/Emporio-Armani-Sunglasses.html

http://www.uksunglassonline.com/bvlgari-sunglasses-for-women.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0