11 februari




Glömde skriva inlägg i fredags då jag försökte få tag på vaktmästaren för att kolla hur bra fyrisskolans högtalare var. Fick iallfall tag på en av elevrådets medlemmar och han hjälpte mig. Vet ni vad? Högalarna var mycket bättre än förväntat. Så nu behöver vi inte lägga upp en budget på det.. (tur för rektorn, slipper han ge oss mindre pengar... haha) Dock behövs det ljus/strålkastare. Jag har kollat runt lite, pratat med folk och som de ser ut nu är det sjukt dyrt att hyra in. Jag menar.. 3000 för en dag? Det ska väll gå att hitta billigare om inte gratis.. (sponsring).

Ps. Det kändes nervöst att stå framför scenen och tänka att man ska hålla en modevisning inom några månader! MEN ROLIGT SKA DET BLI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0