Sammanfattning v.7

Tror Therese glömde bort att skriva en sammanfattning, men eftersom jag ligger hemma och har fått influensa (försöker koppla bort projektarbetet, men det går inte) så kan jag lika gärna skriva en!

Det började som sagt att vi skissa lite på en budget plan som vi sen skulle visa upp till rektorn. Aldrig hade vi trott att han skulle vara så positiv till vårt förslag, och det hela mötet avslutades med ett leende på läpparna från båda håll! Vi fick bidrag från skolan!

Vi har också sytt klart 5:e klänningen och den blev söt! väldigt somrig!

Vi lyckades också förhandla till oss att rektorn skulle bjuda på tryckeriet till affischer och informationsbladen. Så nu slipper vi betala 600:- extra för det här, så vi har också satt igång att skissa på en affisch, och jag kan inget mer än säga att den är snyg och ser proffsig ut!
Nu håller jag på mejlar alla företag så de kan skicka ut deras loggor som jag sen kan lägga in i affischen.

Arbetet har gått bra, det är så skönt att jag och Therese jobbar. Vi är så olika, och det är därför det går så bra tror jag.

(ps så har jag köpt en långklänning och jag ska börja sy på den, allt på grund av att Therese snabb-sykurs ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0