SAMMANFATTNING v.39

Under veckans gång har vi gjort ganska mycket faktiskt och nu tänkte jag skriva en liten sammanfattning här.

Vad vi har gjort:
Som sagt pågår klädinsamlingen fortfarande och vi har fått några kassar som vi ska kolla igenom. Vi är inte riktigt säkra på ifall alla kläder som vi har fått är användbara och det är det vi ska börja kolla igenom nu.

Vi har också träffat vår handledare för att prata lite om vad vi ska göra de kommande veckorna och om man har följt bloggen kan man se att vi ska göra en undersökning. Så frågor till undersökningen har vi gjort, nu ska vi bara ut till klasserna!

En av oss har också varit på vintagemässan i stocholm, såklart ett sätt att hitta inspiration till vår kommande klädkollektion!

Dessutom har jag sökt lite information på internet om min lilla resa som jag ska göra till Bangladesh i vinter. Jag har ju tänkt göra lite av projektarbetet där också. Så denna vecka har gått till att leta fram kontakter, och jag har hittat en tjej som kan ge mig mer information!

Hur har arbetet gått:

Vi tycker fortfarande att det har gått bra. Nu ska vi som sagt se vad vi kan använda, och skulle det vara så att det behövs mer kläder så gör vi något extra för att samla ihop mer. Undersökningen har gått väldigt bra, som sagt visade vi handledaren vad vi har kommit på för frågor och han gillade vad han såg. (såg så ut iallfall).
Dessutom har "letandet" efter kontakter gått väldigt bra för min del, jag hittade snabbt en tjej som har jobbat på H&M i Bangladesh och hon ska hjälpa mig att hitta mer ifall det behövs.

Det rullar på bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0