15 oktober

Fortsatte med undersökningen, och vår kära gamla lärare Måns lyckades få in oss i en livlig diskussion inne hos en 1a om hur fula våra elevkort och korthållare är, och att vi absolut inte vill gå runt med dom synliga hela tiden! För, det måste vi tydligen nu. Han sa också att uppiffade tjejer var dem som de hade haft mest problem med att få dem att använda korten.... Fine, jag erkänner, jag är en av dom då.

Iallafall, en undersökning som i andra klasser tog max 10, tog den här gången över 20. Jaja, Måns kan helt klart sancka. Nu har vi en hel bunt med ikryssade papper, får se vad resultatet bliiir..

Där har ni då kortet, fint och synligt hos Lisa. Mitt göms bakom ryggen... Töntig jag är haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0