15 oktober



Igår när jag skulle gå hem gick jag förbi stora torget. Jag började höra ljud här och var och bestämde mig för att gå närmare för att se vad det var. Mitt i folkmassan såg jag ett pojkband som spelade och fick genast en idé. Vi behöver ju  något "band" liknande till våran fashionshow. Kanske som underhållning eller till själva runaway?
Gissa om jag inte gick fram till deras crew och fråga om de ville spela på fyrisskolan?
- Klart jag gjorde det! Killen blev jätteglad, och jag frågade om hans nummer.
Går sedan mot bussen med världens leende och inser då att jag inte har sparat numret i mobilen utan tryckt fel. Tänker hundra tusen gånger ifall jag borde gå tillbaka och fråga om numret igen, men jag tyckte ändå att det var värt att göra det!

Vi får dock se om det här bandet kan vara något, de går på bolangsgymnasiet och spelar ganska rockig musik. Om någon av er läsare skulle tänka er att kunna göra något som underhållning så är det bara att säga till! Vad som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0