13 oktober

Okej nu börjar det bli dags att skaffa modeller, och här kommer vi ju till en svag punkt för vissa. För självklart tycker jag inte att en lång och smal person nödvändigtvis ser bättre ut än någon annan (skulle säga emot hur jag själv ser ut otroligt mkt..). Så varför har man långa och smala modeller? Det är nog inte för att alla i modevärlden tycker att man ska vara spinkig som en sticka, utan snarare för att det frå blickarna mer till kläderna, om personen liksom inte.. tar så mycket plats. Vet inte vad jag ska tycka.  

När det gäller oss tror jag vi mer kommer satsa på att försöka hitta åersoner vi vill jobba med, som alla är ungefär lika långa och har liknande kropp för att man ska kunna flytta runt kläderna lite mellan modellerna om vi så skulle vilja.
Snart ska vi sätta oss ner och diskutera.
Letandet har börjat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0